недеља, 12. јун 2016.

Domaća supa (čorba) i rinflajš



Domaću supu obožavamo i to mi je najlakši i najlepši ručak i često je pravim.

Obično stavljam:
3 šargarepe, nekad i malo više (ako je samo za supu, onda 3, ako mi treba i za rinflajš - onda više), koren peršuna i paškanata, glavicu crnog luka prepečenu na plotni (ali preko Al-folije;)) , nisam ovoga puta imala svež koren celera, pa su kockice koje vidite na slici malo potamnele, jer su iz zamzivača. 

Obično se može naći u trgovinama ogromna glavica celera i da mi se ne bi pokvarila, nešto izrendam, nešto na kockice iseckam i stavim u zamrzivač, da mi se nađe kada nemam, kao i ovom prilikom.
Od začina stavljam domaći začin, malo karija, lorber, biber. Od mesa sam sada imala neku piletinu i nešto junetine, pa je bilo kombinovano.

Penu ako volite ili skidajte ili mešajte - kako Vam volja. Kažu dobro je i jedno i drugo.
I na kraju samo lepo supu procedite i dodajte začina i seckanog peršunovog lista po želji.

Ako želim da dodam i pileću džigericu, nju ne kuvam direktno u supi, jer promeni supa boju i nekako mi potamni, već je ili obarim ili ispržim posebno. 
Ovom prilikom je bila pržena.
Cvetove barenog karfiola sam ukrala ;)) od musake, čisto radi dekoracije malo. 

Po boji je ovoga puta ispala više čorba, nego supa ali ukus je uvek prelep.



P r i j a t n o !!!

Нема коментара:

Постави коментар