недеља, 26. јун 2016.

Bosanski lonac - letnja verzija na moj način ;))



Evo, domaćica je jutros bila u kupovini u Super Veru, tom prilikom uz kupljena 2 džem fiksa dobila i poklon - prelepu crvenu špatulu i onda je odmah, po dolasku kući, bila orna za rad u kuhinji. ;))

Špatula koju sam dobila izgleda upravo ovako ;))


A pre početka bilo kakvog rada u kuhinji, na ovih plus milion stepeni, 
naravno sledi i LIMUNADA IZ ZAMRZIVAČA


****

Potrebno je:
2 veće šargarepe,
4 krompira srednje veličine,
šaka graška tu do 45 gr,
malo kupusa recimo do 4oo gr,
pola korena paškanata (u ovom slučaju),
i pola ove glavice luka (na slici,)
3 čena belog luka (to mi je neka mera za svako jelo),
4oo gr belog pilećeg mesa,
1 paradajz ili sok,
malo kečapa, soli, bibera i ostalih začina koje volite,


Belo meso sam najpre posolila i posula domaćim začinom i ostavila u frižider, 
dok nisam pripremila svo ostalo povrće

Ovo je povrće koje sam stavljala u jelo - kupus gore desno na slici je BLANŠIRANI KUPUS.
U ovo jelo sam stavila pola one kese.

Najpre sam stavila 6 dcl vode sa začinima, 2 kašike ulja i lorberovim listom da provri i to ubacila svo povrće, osim paradajza.

Jedan veći paradajz (iz zamrzivača) sam u secku procesirala, a zatim kroz cediljku sitno propasirala.

Kada sam osetila da je svo povrće sa belim mesom lepo skuvano, 
odlila sam višak vode, jer sam zamislila da mi povrće na kraju bude u kao nekom paradajz soku. 
Paradajz nalivam u jelo nekih 15-ak minuta pred sam kraj.
Tako skuvanom povrću sam dodala i ostatak začina po želji.

U jelo sam osim paradajza, stavila i malo kečapa - tu do recimo 3 supene kašike razmutim u malo vode. Od začina dodajem biber, domaćeg začina još malo i ovde sam stavila 


I na kraju je to izgledalo ovako i uz to je jako lepo prijalo kiselo mleko.


P r i j a t n o !!!






Нема коментара:

Постави коментар