четвртак, 14. април 2016.

Pekmez od pomorandži (II)








Pravila sam juče po II put ove godine ovaj pekmez od pomorandži. Sada sam pravila uz pomoć moje drage prijateljice Ane Đokić, koja mi je savetovala da ubacim malo i kore od narandže. ;)

Dakle, postupak je bio sledeći:

1 kg očišćenih pomorandži,
3oo gr šećera,
1 džem-fiks 2:1,
šta je to džem-fiks 2:1 možete pronaći  OVDE
kuvana kora od 5-6 narandži (dobro koru operite na način kako to već uobičajeno radite, zatim koru kuvati u 7 voda), na kraju sam je samlela u secku (moj je BOSCH)
1 Dolčela limun šećer;


Kuvati na uobičajeni način. Ja teglice najpre zagrejem u rerni na temperaturi 5o stepeni, sipam pekzmez u teglice i vratim do sutradan da se lepo ohladi u rerni). Sutradan ih samo lepo povežem najpre celofanom, pa zatim tek za neki dan stavim i poklopce.



Ovo je vanil-šećer koji sam dodala u pekmezić radi arome.

Ja uglavnom koristim ovaj


1 коментар: